مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 14:522022-06-25سياسي

عملکرد «دستگاه قضا» در امید آفرینی در جامعه موثر است


نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دستگاه قضا با فعالیت های مطلوب خود می تواند سبب امید آفرینی در جامعه شود، گفت: باید دستگاه قضا به مسئله امید آفرینی به عنوان یک مقوله مهم توجه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در آیین تودیع و معارفه دادستان قزوین که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات دادگستری برگزار شد، اظهار کرد: در حاکمیت یک جامعه دستگاه قضا و مسائل قضایی از اهمیت بالایی برخوردار است و از ابتدا در حاکمیت انبیا نیز دستگاه قضایی حائز اهمیت بوده است.

وی افزود: اگر صد مسئله در جامعه وجود داشته باشد 80 مورد آن مربوط به دستگاه قضاست بنابراین اگر یک کشور دستگاه قضایی درستی نداشته باشد عقب مانده خواهد بود.

اسلامی خاطرنشان کرد: مردم باید طعم شیرین عدالت را به خوبی حس کنند از این رو مهمترین وظیفه دستگاه قضایی اجرای قانون و احقاق حق است بنابراین باید دستگاه قضا عدالت گستر خوبی در جامعه باشد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دستگاه قضا با فعالیت های مطلوب خود می تواند سبب امید آفرینی در جامعه شود، گفت: باید دستگاه قضا به مسئله امید آفرینی به عنوان یک مقوله مهم توجه کند و نباید به صورت گذرا از کنار آن عبور کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد «دستگاه قضا» در امید آفرینی در جامعه موثر است

عملکرد «دستگاه قضا» در امید آفرینی در جامعه موثر است