مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 14:422022-06-25سياسي

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: نگاه مثبتی به سفر «جوزپ بورل» نداریم


ما نگاه مثبتی به سفر آقای بورل و افرادی مانند انریکه مورا و گروسی نداریم چرا که حضور این افراد را جزیی از بازی آمریکایی ها در مذاکرات هسته ای می دانیم.

- ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به سفر مسئول سیاست خارجی اروپا به ایران، اظهار داشت: سفر آقای بورل به ایران همزمان با دو موضوع است.

اول موضوع بحران انرژی برای غربی هاست.

غربی ها خصوصاً آمریکا به دنبال این هستند که با ورود ایران به توافق و وارد کردن نفت ایران به سبد انرژی دنیا به نوعی فشار بر روی خودشان را بکاهند.

وی افزود: موضوع دوم اینکه، این سفر قبل از سفر آقای بایدن به منطقه است و آمریکایی ها با اعزام بورل به دنبال این هستند که از توافق با ایران به عنوان برگ برنده در سفر آقای بایدن به منطقه استفاده کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ما نگاه مثبتی به سفر آقای بورل و  افرادی مانند انریکه مورا و گروسی نداریم  چرا که این افراد را برخی از بازی آمریکایی ها در مذاکرات هسته ای می دانیم.

رضایی تصریح کرد: آقای بورل قبل از ورود به مذاکرات فعلی و میانجی گری باید به این موضوع پاسخ دهد که چرا آنها همیشه به عنوان بخشی از پازل فشار آمریکایی ها در مذاکرات بوده اند و دقیقاً بعد از سفر انریکه مورا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: نگاه مثبتی به سفر «جوزپ بورل» نداریم

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: نگاه مثبتی به سفر «جوزپ بورل» نداریم