مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 14:372022-06-25سياسي

در برخورد با متخلفان با هیچکس تعارف ندارم


مرکز مبارزه با جرایم رانت و فساد را در مرکز استان راه اندازی خواهیم کرد و همه باید این را بدانند که بنده با هیچکس عقد اخوت نبسته ام و تا پای جان پای آرمانهای انقلاب خواهیم ایستاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حسین رجبی دادستان جدید قزوین در آیین تودیع و معارفه دادستان مرکز استان که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات دادگستری برگزار شد، اظهار کرد: لازمه ولایت مداری و ولایت پذیری، انقلابی بودن و کار جهادی است.

وی افزود: بحث مبارزه با فساد اولویت اول قرار دارد و اگر بخواهیم موفق شویم باید بستر و زیرساخت های شکل گیری فساد را در جامعه از بین ببریم.

رجبی خاطرنشان کرد: مرکز مبارزه با جرایم رانت و فساد را در مرکز استان راه اندازی خواهیم کرد و همه باید این را بدانند که من با هیچ دانه درشت و کوچکی تعارف ندارم و با هیچکس عقد اخوت نبسته ام و تا پای جان پای آرمان های انقلاب خواهیم ایستاد.

داستان جدید قزوین اعلام کرد: ما به عنوان خادم مردم باید وقت خود را در خدمت به آنها قرار دهیم و در برخورد با فساد تند و تیز عمل کنیم.

  وی با اشاره به اینکه مدتی است در قزوین شاهد جرایم خشن هستیم، گفت: این موضوع برای قزوین که شهری معروف به دین اخلاق و علما است زیبنده نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در برخورد با متخلفان با هیچکس تعارف ندارم

در برخورد با متخلفان با هیچکس تعارف ندارم