مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 14:222022-06-25سياسي

آزادی 147 زندانی غیر عمد در خراسان جنوبی


مدیر کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان جنوبی با اشاره به آزادی 147 زندانی غیر عمد، گفت: با کمک خیرین و ستاد دیه استان تعداد جمعیت کیفری جرائم غیر عمد از 147 نفر به 70 نفر رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا روشان، مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان جنوبی ظهر امروز در نشست خبری، اظهار داشت: همواره یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب بر کاهش جمعیت کیفری بوده و در همین راستا بسیاری از دستگاه های اجرایی در کنار مجموعه های وابسته به قوه قضاییه قدم های خوبی برداشته اند.

وی با تأکید بر اینکه طبق فرهنگ انقلاب اسلامی باید زندان تبدیل دانشگاه شود، افزود: یکی از تلاش های ما در مجموعه اداره کل زندان ها این است که خانواده کسی که به زندان می رود، آسیب نبیند.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان جنوبی تصریح کرد: کاهش جمعیت کیفری زندانیان جرائم غیر عمد مالی با کمک خیرین و ستاد دیه استان از 147 نفر به 70 نفر رسیده است.

  روشان با اشاره به آزادی 147 زندانی غیرعمد خراسان جنوبی در سال گذشته، یادآور شد: در سال 1401 نیز با کمک خیرین و مسئولان  خراسان جنوبی مبلغ 4 میلیارد تومان برای آزادی زندانیان غیرعمد در جشن گلریزان جمع آوری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 147 زندانی غیر عمد در خراسان جنوبی

آزادی 147 زندانی غیر عمد در خراسان جنوبی