مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 14:222022-06-25سياسي

اتوبوس های یارانه ای به زنجان رسید


رییس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به خرید 36 دستگاه اتوبوس توسط شهرداری زنجان گفت: 8 دستگاه اتوبوس هم از وزارت کشور به صورت یارانه ای خریداری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، منصور مرادلو در حاشیه افتتاح دوربرگردان پل امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به اقدامات شورا و شهرداری درباره حل معضل ترافیک در شهر زنجان اظهار کرد: مهمترین مسئله ای که شورا پیگیر آن است، مسیر آرامستان است، اضافه کرد: چون تردد در این مسیر دچار ترافیک است، به دنبال حل آن هستیم که این کار نیز با حضور قرارگاه خاتم انجام خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان همچنین به ساخت یوترن پل امام حسن مجتبی (ع) برای حل مشکل ترافیکی منطقه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با اقدامات شهرداری و تلاش پیمانکار این موضوع به نتیجه رسید.

وی به پروژه پادگان نیز اشاره کرد و گفت: 16 آبان سال قبل پیمانکار دیواره های شمالی و جنوبی را به پایان رساند و حتی بالای 90 درصد دیواره شرقی نیز انجام شد.

مرادلو با اشاره به اینکه قراردادی به مبلغ 9 میلیارد و 100 میلیون تومان برای آسفالت پادگان منعقد شده است، افزود: قرارداد مربوط به روشنایی نیز بسته شده و زمانی که این دو کار انجام شد، پادگان بازگشایی خواهد شد و مشکل 100 هزار نفر از این بابت حل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتوبوس های یارانه ای به زنجان رسید

اتوبوس های یارانه ای به زنجان رسید