مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 14:072022-06-25سياسي

مراسم هفتم تیر در سرچشمه تهران برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مراسم هفتم تیر روز سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام مصلحی در سرچشمه تهران محل شهادت شهدای هفتم تیر برگزار می شود.

- مدعیان جنایتکار حمایت از حقوق بشر بهترین و نخبه ترین افراد و مسؤولین این کشور را از ما گرفتند  رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مدعیان جنایتکار حمایت از حقوق بشر در روز هفتم تیر بهترین و نخبه ترین افراد و مسؤولین این کشور را از ما گرفتند و اگر چه این واقعه دردناک ضربه جدی به ساختار نظام اسلامی زد اما باعث تنومند شدن نهال انقلاب اسلامی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون آمریکا و ایادی استکبار جهانی با عناوین مختلف شروع به دشمنی با مردم ایران کرده اند و آنچه مایه تعجب در این خصوص است این می باشد، که این کشور خود را مدعی حمایت از حقوق بشر می داند.

وی گفت: فقط در یک هفته تیرماه آمریکا با روش های مختلف به مردم و نظام اسلامی ضربه زده است و وقتی به مناسبت های رخ داده از ششم تیر تا دوازدهم بیشتر و دقیق تر نگاه می کنیم دست مدعیان حقوق بشر از جنایت هایشان بیشتر عیان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم هفتم تیر در سرچشمه تهران برگزار می شود

مراسم هفتم تیر در سرچشمه تهران برگزار می شود