مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 13:422022-06-25سياسي

برپایی دسته عزاداری و مراسم شهادت امام جواد(ع) در قم


مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر حضرت معصومه(س) از برپایی دسته عزاداری خادمان و برگزاری مراسم سالروز شهادت امام جواد(ع) خبرداد و گفت: - حجت الاسلام علی قاسمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برنامه هفتگی مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از 4 تا 10 تیرماه اظهار کرد: مراسم هفته جاری شامل سالروز شهادت امام جواد(ع) و ازدواج امیرالمؤمنین(ع) و حضرت زهرا (س) می شود.

وی اضافه کرد: مراسم حرم مطهر هر روز شامل نیایش صبحگاهی همراه با سخنرانی، مراسم سخنرانی قبل از اذان ظهر، قرائت زیارت نامه بعد از نماز عصر، مراسم سخنرانی قبل از اذان مغرب و مراسم سخنرانی بعد از نماز عشا خواهد بود.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان بانوی کرامت گفت: سخنران مراسم قبل از ظهر از شنبه تا دوشنبه حجت الاسلام والمسلمین حسین وحید پور، از سه شنبه تا پنجشنبه حجت الاسلام والمسلمین حسن باباییان و جمعه حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمانی خواهد بود.

وی ادامه داد: مراسم قبل از مغرب نیز شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق کفیل، دوشنبه و سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین احمد غلامعلی، چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام اسماعیل خورشیدی، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن با سخنرانی حجت الاسلام صافی و جمعه در قالب برنامه زمزم مهدویت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی دسته عزاداری و مراسم شهادت امام جواد(ع) در قم

برپایی دسته عزاداری و مراسم شهادت امام جواد(ع) در قم