مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 13:422022-06-25سياسي

نحوه وصول مالیات از کسبه فاقد درآمد نیازمند بازنگری است


امام جمعه یزد با اشاره به مسئله مالیات اصناف مختلف گفت: مالیات باید از درآمد کسبه پرداخت شود و مسئولان باید برای مالیات کاسبی که به درآمد نرسیده چاره اندیشی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری پیش از ظهر امروز در جریان دیدار با اصناف به مناسبت روز اصناف با اشاره به ولایی بودن و مومن بودن بازاریان استان یزد، اظهار کرد: مومن و متدین بودن و تلاش برای کسب روزی حلال از ویژگی های شاخص یک کاسب و بازاری است که به حمدالله این ویژگی در اصناف مختلف و قشر بازاری یزد دیده می شود.

وی افزود: کسبه های یزدی در زمینه پرداخت مالیات بسیار احساس مسئولیت می کنند و این امر برای آنها حائز  اهمیت است ضمن این که اصناف همواره همپای نظام بوده اند و از هیچ کمکی به انقلاب و نظام اسلامی دریغ نکرده اند.

امام جمعه یزد، شرایط سخت اصناف در زمان کرونا را ضربه ای سنگین به اصناف و اقشار مختلف دانست و تصریح کرد: عنایت خدا، صبوری مردم و کمک اصناف و اقشار مختلف به یکدیگر از عوامل مهم گذر از دوره های سخت است.

ناصری عنوان کرد: اصناف باید دست در دست هم دهند و اجازه ندهند ناامیدی ابتدا بر این قشر از جامعه و سپس بر مردم حاکم شود و همچنین تعامل سازنده با یکدیگر و مردم از دیگر نکاتی است که باید به آن توجه داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه وصول مالیات از کسبه فاقد درآمد نیازمند بازنگری است

نحوه وصول مالیات از کسبه فاقد درآمد نیازمند بازنگری است