مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 13:322022-06-25سياسي

اجرای 6500 طرح دامپروری برای مددجویان کمیته امداد اردبیل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حسین دشتی ظهر امروز در جلسه هم اندیشی ارائه خدمات دامپزشکی به مجریان طرح های دامپروری که با حضور مسؤولان دامپزشکی، بسیج سازندگی و بنیاد برکت در سالن جلسات کمیته امداد استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: هم اکنون 6500 طرح دامپروری توسط مجریان اشتغال و خودکفایی کمیته امداد در استان در حال اجرا است.

وی هدف این طرح را استقلال اقتصادی خانوارهای تحت حمایت این نهاد اعلام کرد و افزود: 95 هزار دام سبک و 23 هزار دام سنگین تحت نظارت کمیته امداد قرار دارد و با توجه به ظرفیت های موجود در استان اردبیل، درصدد هستیم با گسترش طرح های دامپروری در راستای تحقق این هدف تلاش کنیم.

  مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل تصریح کرد: در حین اجرای طرح های اشتغال زایی، مشاوره های شغلی به مددجویان ارائه می شود تا بتوانند به خوبی در مسیر خودکفایی قرار گیرند.

دشتی افزود: تب برفکی، انگل خونی و تب کریمه کنگو از جمله بیماری های شایع در بین دام ها است؛ حفظ سلامت دام ها، پیشگیری و درمان انواع بیماری های شایع دام در اولویت اقدامات کمیته امداد قرار دارد، که با همیاری های هرچه بیشتر می توانیم در زمینه تهیه دارو و واکسن اقدامات ارزنده ای را به انجام برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 6500 طرح دامپروری برای مددجویان کمیته امداد اردبیل

اجرای 6500 طرح دامپروری برای مددجویان کمیته امداد اردبیل