مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 13:322022-06-25سياسي

پایان انتظار چندین ساله محمودآباد برای بازگشایی مسیر ساحل


با کمک مسؤولان شهرستانی و نماینده مجلس شورای اسلامی انتظار چندین ساله شهروندان محمودآبادی برای بازگشایی مسیر سه راه مرکزی شهر به سمت ساحل امروز انجام و از این به بعد یک چهار راه در مرکز شهر ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، مهدی اختیاری شهردار محمودآباد در حاشیه بازگشایی مسیر سه راهی به سمت ساحل دریا در این شهر اظهار کرد: این پروژه طی سه فاز از امروز آغاز شده تا راه دسترسی از سه راهی به ساحل باز شود.

وی افزود: فاز نخست از امروز شروع می شود تا دو هفته دیگر به سرانجام می رسد و این با کمک مسؤولان شهرستانی و نماینده مجلس انتظار چندین ساله شهروندان محمودآبادی برای بازگشایی مسیر سه راه مرکزی شهر به سمت ساحل امروز انجام و از این به بعد یک چهار راه در مرکز شهر ایجاد می شود.

اختیاری خاطر نشان کرد: در فاز دوم غرفه های تجاری مثل کافی شاپ، رستوران احداث تا پاسی از شب برای امنیت شهر فعال بوده و وقتی که این فاز شروع شود ما هم به جمع آوری المان مازندران قدیم و تلویزیون شهری می پردازیم.

شهردار محمودآباد تصریح کرد: فاز سوم این طرح در مدت یک سال اجرا که به سراغ تملک وزارت کار، استراحتگاه وزارت کار و پاسگاه انتظامی شهرستان محمودآباد با توجه به مصوبه ای که دارد سرمایه گذار وارد شود و آن اتفاق بزرگ بیفتد و برای تملک ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان انتظار چندین ساله محمودآباد برای بازگشایی مسیر ساحل

پایان انتظار چندین ساله محمودآباد برای بازگشایی مسیر ساحل