مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 13:322022-06-25فرهنگي

تجدید چاپ 3 عنوان از پرفروش های انتشارات «راه یار»


در روزهای اخیر «آرزوهای دست ساز»، «در مکتب مصطفی» و «به اضافه مردم»، سه عنوان انتشارات «راه یار» با استقبال مخاطبان، بار دیگر تجدید چاپ و روانه بازار نشر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در روزهای اخیر آرزوهای دست ساز ، در مکتب مصطفی و به اضافه مردم ، سه عنوان انتشارات راه یار با استقبال مخاطبان، بار دیگر تجدید چاپ و روانه بازار نشر شدند.

در مکتب مصطفی در مکتب مصطفی؛ جستاری علمی در سیره تربیتی شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده، به عنوان الگوی تربیت نیروی انسانی در تشکل های مردمی نوشته جمال یزدانی، اولین عنوان این ناشر است که به تازگی، چاپ چهاردهم آن منتشر شده است.

نویسنده این کتاب با نگاه به تربیت غیررسمی از جمله طرح تربیتی صالحین که توسط سازمان بسیج مستضعفین اجرا شده، به این موضوع می پردازد که مستشاران، فرماندهان و رزمندگان جوان در میدان نبرد با تکفیری ها در سوریه، نشان می دهد که جریان تربیت غیررسمی، که عمدتاً در پایگاه های بسیج و هیئت ها حضور دارد، توانسته است نیرو های تراز انقلاب اسلامی را توانمند تربیت کند.

رفتار و عملکرد این نوع نیرو ها در سوریه، سؤالی را در ذهن نگارنده ایجاد می کند که: چرا الگوی تربیتی در تشکل های مردمی، باعث تربیت نیروی انسانی در نبرد میدانی سوریه شده است؟ وی برای پاسخ به این پرسش، از میان شهدای مداف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجدید چاپ 3 عنوان از پرفروش های انتشارات «راه یار»

تجدید چاپ 3 عنوان از پرفروش های انتشارات «راه یار»