مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 13:272022-06-25سياسي

صدور اسناد به صورت الکترونیکی در راستای کاهش جعل سند


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: تا کنون نیز بیش از 2 میلیون و 500 هزار شناسه ملی از ابتدای موجودیت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای کل مجموعه اشخاص حقوقی صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس؛ حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در خصوص اقدامات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، اظهارکرد: یکی از عملکردهای سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نظارت بر ادارات ثبت اسناد و املاک، دفاتر اسناد رسمی و ادارات تابعه است که در سال گذشته از دفاتر اسناد رسمی، دفاتر ازدواج و طلاق بازرسی هایی صورت گرفت.

وی افزود: یکی از وظایف سازمان ثبت اسناد و املاک کشور این است که به همه دستگاه ها مانند قوه قضاییه و وزارتخانه ها شناسه ملی بدهد که در سال گذشته 103 هزار و 650 شناسه ملی برای شرکت ها و دستگاه های دولتی صادر شد.

  رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بیان کرد: بیش از 150 هزار شناسه ملی برای تمامی مدارس دولتی و خصوصی صادر شد که با این  کد شناسه ملی اشخاص می توانند افتتاح حساب کنند وکارهای مالیاتی و بانکی انجام دهند.

بابایی در ادامه گفت: تا کنون نیز بیش از 2 میلیون و 500 هزار شناسه ملی از ابتدای موجودیت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای کل مجموعه اشخاص حقوقی صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور اسناد به صورت الکترونیکی در راستای کاهش جعل سند

صدور اسناد به صورت الکترونیکی در راستای کاهش جعل سند