مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 13:222022-06-25سياسي

مبارزه با اعتیاد، نیازمند هم افزایی همه دستگاه ها است


همه دستگاه ها باید برای مبارزه با اعتیاد نقش آفرینی کنند چراکه اساسا کاهش آسیب های اجتماعی نیازمند هم افزایی بین دستگاهی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، آیین جشن نجات با محوریت صیانت از خانواده بهبودیافتگان از اعتیاد و کلنگ زنی فاز 3 مرکز شهید زیادیان با حضور محسن منصوری استاندار تهران و دیگر مسئولان برگزار شد.

  منصوری در این مراسم با اشاره به اقدامات متمایز مرکز شهید زیادیان اظهار کرد: اقدامات این مرکز الگویی برای سایر مراکز در سطح کشور می باشد، چرا که کار فاخر علمی و مدون با لحاظ کردن آخرین شیوه های پزشکی و مددکاری در حال انجام است.

وی ادامه داد: در سطح کشور به ویژه استان تهران مصمم هستیم تا برخی از مشکلات اجتماعی را حل و فصل کنیم و در مجموعه استان عزم جدی برای پیگیر مسائل اجتماعی تا حصول دستاوردهای مطلوب وجود دارد.

استاندار تهران به هفته مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و با اشاره به نگاه مومنانه به موضوعات اجتماعی عنوان کرد: در این مسیر بایستی اقدامات سلبی و ایجابی پیگیری شود، چراکه مبارزه با مواد مخدر در درجه اول پدیده کاملا اجتماعی است و اگر پدیده معتادین متجاهر، قاچاق و امثال آن را حل و فصل کنیم یک مسئله اجتماعی را حل کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با اعتیاد، نیازمند هم افزایی همه دستگاه ها است

مبارزه با اعتیاد، نیازمند هم افزایی همه دستگاه ها است