مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 13:222022-06-25سياسي

رییس جمهور: رسانه ملی نسبت به شیوع مجدد کرونا هشدار دهد


اگر امروز شاهد وضعیت متفاوتی به لحاظ شیوع کرونا در کشورمان نسبت به برخی کشورهای دیگر جهان هستیم و در دل مردم از بابت بازگشایی کسب و کارها و مراکز آموزشی امید به وجود آمده، - اگر امروز شاهد وضعیت متفاوتی به لحاظ شیوع کرونا در کشورمان نسبت به برخی کشورهای دیگر جهان هستیم و در دل مردم از بابت بازگشایی کسب و کارها و مراکز آموزشی امید به وجود آمده، این از لطف خداوند و ثمره ایثار و تلاش بی وقفه پزشکان و پرستاران و کادر درمان است.

رییس جمهور تاکید کرد: تسریع در پرداخت حقوق و مطالبات بیمارستان ها و کادر درمان جلوه عملی قدردانی از پزشکان و پرستاران زحمتکش کشور است، وزیر بهداشت این موضوع را با جدیت پیگیری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور کشورمان در جلسه صبح امروز - شنبه 4 تیر 1401 - ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به کاهش آمار ابتلا و فوتی های ناشی از شیوع ویروس کووید19، از تلاش ها و زحمات کادر درمان در طول دو سال اخیر قدردانی کرد و اقدامات آنها در صیانت از جان مردم را امیدآفرین خواند.

وی گفت: اگر امروز شاهد وضعیت متفاوتی به لحاظ شیوع کرونا در کشورمان نسبت به برخی کشورهای دیگر جهان هستیم و در دل مردم از بابت بازگشایی کسب و کارها و مراکز آموزشی امید به وجود آمده، این از لطف خداوند و ثمره ایثار و تلاش بی وقفه پزشکان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: رسانه ملی نسبت به شیوع مجدد کرونا هشدار دهد

رییس جمهور: رسانه ملی نسبت به شیوع مجدد کرونا هشدار دهد