مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 13:172022-06-25اجتماعي

محیط بانان باید با مسائل حقوقی برای برخورد با متخلفان آشنا شوند


با توجه به مسائلی که در سال های اخیر بروز کرده آشنایی محیط بانان با مسائل حقوقی در برخورد با متخلفان به امری ضروری تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی سلاجقه رییس سازمان حفاظت محیط زیست صبح شنبه در افتتاحیه اولین دوره آموزش محیط بانی در مرکز محیط زیست و تربیت محیط بانان کرج اظهار کرد: در این دوره محیط بانان آموزش های علمی را در حوزه های مختلف از جمله حیات وحش، به کارگیری اسلحه، مقابله با آلاینده ها، حفظ مناطق حفاظت شده، آموزش های عملی، مقابله با آتش و دفاع شخصی را فرا می گیرند.

وی بیان کرد: این مرکز به خاطر شیوع کرونا به مدت دو سال تعطیل بود اما به خاطر نیازی که در این حوزه داشتیم مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیط بان بار دیگر فعال شد.

رییس سازمان محیط زیست تصریح کرد: با توجه به مسائلی که در سال های اخیر بروز کرد آشنایی محیط بانان با مسائل حقوقی در برخورد با متخلفان به امری ضروری تبدیل شده است و سعی در آموزش این مسائل را داریم.

وی تصریح کرد: امروز آسیب های جبران ناپذیری به محیط زیست وارد شده است، بنابراین مجبور به آن هستیم که گاهی برای حفاظت از محیط زیست از برخوردهای قهری استفاده هستیم.

سلاجقه با بیان اینکه این دوره می تواند سرآغازی برای محیط بانی جدید باشد، گفت: باید تمام ظرفیت های موجود را به کار ببریم تا بتوانیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط بانان باید با مسائل حقوقی برای برخورد با متخلفان آشنا شوند

محیط بانان باید با مسائل حقوقی برای برخورد با متخلفان آشنا شوند