مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 13:172022-06-25بين الملل

جهش موفقیت آمیز ایران در دیپلماسی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه تهران تایمز در سرمقاله امروز خود به بررسی ابعاد سفر سرگیی لاوروف وزیر خارجه روسیه به ایران و همچنین سیاست گسترش روابط با کشور ها که در دولت ابراهیم رییسی رییس جمهور ایران مطرح شده و به طور جدی دنبال می شود، - سفر مقامات مختلف به تهران از جمله وزیر خارجه روسیه، تماس تلفنی و گسترش روابطی که در این رابطه صورت می گیرد نشانگر موفقیت روزافزون تحرکات سیاست خارجی ایران طی هفته های اخیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه تهران تایمز در سرمقاله امروز خود به بررسی ابعاد سفر سرگیی لاوروف وزیر خارجه روسیه به ایران و همچنین سیاست گسترش روابط با کشور ها که در دولت ابراهیم رییسی رییس جمهور ایران مطرح شده و به طور جدی دنبال می شود، پرداخت.

تهران تایمز در این باره نوشت که لاوروف برای عصر روز چهارشنبه گذشته برای گفتگو درباره طیفی از موضوعات از جمله مهمترین آن یعنی افزایش همکاری های اقتصادی وارد تهران شد و با ابراهیم رییسی رییس جمهور و حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران دیدار و گفتگو کرد.

رییسی در دیدار با لاوروف گفت که دیدار ها و گفتگو های جاری بین رؤسای جمهور و مقامات ایران و روسیه نشان دهنده اراده جدی دو کشور برای ایجاد دوره جدیدی از همکاری های راهبردی بین دو ملت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش موفقیت آمیز ایران در دیپلماسی

جهش موفقیت آمیز ایران در دیپلماسی