مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 13:072022-06-25اجتماعي

رییس سازمان: محیط زیست ایران وضع خوبی ندارد


باید به سمتی پیش برویم که امکانات محیط بانان در طراز استانداردهای جهان قرار بگیرد ولی تا آن زمان باید از ظرفیت های موجود نهایت بهره را ببریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: متاسفانه محیط زیست ایران در وضعیت مناسبی قرار ندارد و در این شرایط وظیفه تک تک ماست که حساسیت بیشتری برای صیانت از این حوزه داشته باشیم.

علی سلاجقه روز شنبه چهارم تیرماه در مراسم افتتاح اولین دوره آموزش محیط بانی کشور که در مرکز تربیت محیط بانی در کرج برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه حدود 300 نفر از همکاران ما در بخش محیط بانی تازه استخدام شده اند، این دوره آموزشی برگزار شده است.

وی توضیح داد: همکاران در این دوره به گروه های 80 نفره تقسیم و آموزش آنها در بازه زمانی مختلف انجام می شود.

این مسئول در ادامه گفت: متاسفانه محیط زیست ایران در وضعیت مناسبی قرار ندارد و در این شرایط وظیفه تک تک ماست که حساسیت بیشتری برای صیانت از این حوزه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه حفاظت اثرگذار از محیط به زیرساخت هایی نیاز دارد که یکی از مهمترین آنها ارتقای تجهیزات فردی محیط بانان است، گفت: باید به سمتی پیش برویم که امکانات محیط بانان در طراز استانداردهای جهان قرار بگیرد ولی تا آن زمان باید از ظرفیت های موجود نهایت بهره را ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان: محیط زیست ایران وضع خوبی ندارد

رییس سازمان: محیط زیست ایران وضع خوبی ندارد