مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 11:322022-06-25اجتماعي

پتروفندقلو؛ جنگلی با عطر پتروشیمی!


شرایط جغرافیایی این منطقه حالت بن بست دارد؛ یعنی با توجه به این که وزش باد در نمین اصولاً از سمت شمال به جنوب است و دیواره کوه سبلان اجازه عبور این باد ها را نمی دهد، - آلودگی هوا نیز در اثر فعالیت های واحد پتروشیمی ایجاد خواهد شد.

در نزدیکی جنگل فندقلوی استان اردبیل، واحد پتروشیمی احداث شده که کاربران فضای مجازی می گویند، مانند پتروشیمی میانکاله ابهاماتی دارد.

اگر صنعت پتروشیمی بخواهد در آنجا احداث شود، این ذخیره گاه از فهرست ذخیره گاه های زیست کره دنیا حذف خواهد شد و صدور مجوز از اساس غیرممکن است ؛ این جمله را آقای محمود یزدان دوست، مدیرکل دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست، در مخالفت با صدور مجوز برای پتروشیمی میانکاله گفته؛ واحد پتروشیمی که آقای مرتضی شاهمیرزایی مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی هم، صدور مجوز نهایی آن از سوی این شرکت را مشروط به موافقت سازمان حفاظت محیط زیست می داند.

برخی کاربران فضای مجازی با اشاره به این که در صدور مجوز پتروشیمی میانکاله از ابتدا باید دقت بیشتری صورت می گرفت، نسبت به احداث یک واحد پتروشیمی دیگر نیز ابهاماتی را مطرح کرده اند؛ واحدی مشهور به پتروشیمی نمین در استان اردبیل که این کاربران می گویند، ممکن است، سبب بیماری مردم، تغییر اکوسیسم و تاثیرات مخرب محیط زیستی شود یا کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتروفندقلو؛ جنگلی با عطر پتروشیمی!

پتروفندقلو؛ جنگلی با عطر پتروشیمی!