مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 11:122022-06-25سياسي

ائمه جمعه نقش بسزایی در اشاعه مفاهیم صحیح مصرف انرژی دارند


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: ائمه جمعه نقش بسزایی در اشاعه مفاهیم صحیح مصرف انرژی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک محمود محمودی ظهر امروز در نشست هم اندیشی با ائمه جمعه با بیان اینکه ائمه جمعه نقش بسزایی در اشاعه مفاهیم صحیح مصرف انرژی دارند اظهار کرد: انتقال مفاهیم مدیریت مصرف و مصادیق اسراف و صرفه جویی با استفاده از آیات، روایات و احادیث، یکی از شیوه های کاربردی در آگاه سازی مردم است.

وی افزود: بصیرت افزایی در حوزه های  فرهنگی به خصوص در حوزه نماز، عفاف و حجاب و خانواده باعث  ارتقای فرهنگ  جامعه شده و این اقدام در سال های اخیر به صورت مستمر توسط شوراهای فرهنگی در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در ادامه از همکاری مردم در نقاط مختلف استان در زمان اوج مصرف تشکر و بر لزوم همکاری همه دستگاه ها و مردم استان امر نهادینه کردن مصرف بهینه انرژی تاکید کرد.

محمودی بیان کرد: صرفه جویی مشترکان در زمان ساعات اوج مصرف می تواند به کشور و استان در پیشرفت تولید و صنعت کمک شایانی کند و بهترین روش مدیریت مصرف، نهادینه کردن آن در بین خانواده ها می باشد.

در ادامه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی هم به کمبود منابع آب، خشکسالی و مشکلات موجود پرداخت و گفت: توجه به مدیریت در مصرف بهینه آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه نقش بسزایی در اشاعه مفاهیم صحیح مصرف انرژی دارند

ائمه جمعه نقش بسزایی در اشاعه مفاهیم صحیح مصرف انرژی دارند