مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 11:072022-06-25سياسي

معاون سیاسی وزارت امورخارجه: «هناس» گامی جدی در عرصه بازنمایی واقعیت ترور است


علی باقری کنی معاون سیاسی وزارت امورخارجه، رییس تیم مذاکره کننده برجام و دبیر سابق ستاد حقوق بشر، پس از تماشای فیلم سینمایی «هناس» که روایتی پرتلاطم از زندگی داریوش رضایی نژاد از شهدای ترور هسته ای، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، علی باقری کنی معاون سیاسی وزارت امورخارجه، رییس تیم مذاکره کننده برجام و دبیر سابق ستاد حقوق بشر، پس از تماشای فیلم سینمایی هناس که روایتی پرتلاطم از زندگی داریوش رضایی نژاد از شهدای ترور هسته ای، همسر و فرزندش را به تصویر می کشد، درباره این فیلم سینمایی نظراتی را بیان کرد.

باقری کنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پاسخ به این سوال که هناس چه میزان توانست بیانگر مظلومیت جمهوری اسلامی و حقوق ملت ایران در عرصه بین الملل باشد، گفت: همانطور که می دانید، ما در طول چهار دهه گذشته یکی از قربانیان بزرگ جریان تروریسم در عرصه بین الملل، با بیش از هفده هزار شهید ترور بوده ایم که توسط جریان های مختلف در داخل کشور ترور شده اند.

وی افزود: ما درحالی از قربانیان بزرگ تروریسم به حساب می آیم که توسط قدرت های بزرگ به حمایت و طرفداری تروریسم متهم می شویم.

این نشان دهنده این است که ما در عرصه به نمایش کشیدن واقعیت های موجود در جامعه مان و نسبت به افکار عمومی دچار یک لختی یا سستی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سیاسی وزارت امورخارجه: «هناس» گامی جدی در عرصه بازنمایی واقعیت ترور است

معاون سیاسی وزارت امورخارجه: «هناس» گامی جدی در عرصه بازنمایی واقعیت ترور است