مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 10:522022-06-25اجتماعي

آغاز طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان کرمانشاه در 37 پایگاه


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از آغاز طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان در 23 پایگاه ثابت و 14 پایگاه سیار در سطح استان خبر داد.

- ابراهیم شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان با هدف جای دهی درست در نظام آموزشی و  مداخلات به هنگام در امر غربالگری سلامت نوآموزان در 23 پایگاه ثابت و 14 پایگاه سیار با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش از امروز، چهارم تیرماه آغاز شده است.

وی ادامه داد: والدین گرامی پس از ثبت نام اولیه نوآموز خود در مدرسه نسبت به نوبت دهی در پایگاه سنجش سلامت نزدیک محل سکونت خود اقدام و در تاریخ مقرر در پایگاه سنجش حضور یابند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: نوآموزان در پایگاه های سنجش سلامت از نظر بینایی، شنوایی، آمادگی تحصیلی، اختلالات جسمی-حرکتی، قد و وزن، دهان و دندان، وضعیت واکسیناسیون و.

مورد سنجش و غربالگری قرار خواهند گرفت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین معاینات پزشکی توسط پزشکان مراکز جامع خدمات سلامت معرفی شده انجام و پس از تایید، نوآموز جهت ثبت نام نهایی به مدرسه موردنظر خود مراجعه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان کرمانشاه در 37 پایگاه

آغاز طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان کرمانشاه در 37 پایگاه