مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 09:022022-06-25اجتماعي

باستان شناسان نقاشی کشف شده در علیصدر را بررسی می کنند/ اعللم نظر بعد از بررسی


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: باستان شناسان میراث فرهنگی نقاشی کشف شده داخل غار علیصدر را بررسی کرده و نظر قطعی پس از بررسی ها اعلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ار همدان، طی انتشار خبری مبنی بر کشف یک نقاشی قدیمی در غار علیصدر همدان، اظهارنظرهای مختلفی صورت گرفت که در نهایت منجر به اعلام نظر از سوی اهل فن شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: هیات باستان شناسی را به محل غار اعزام کردیم تا ضمن بررسی این موضوع و جمع بندی گزارش خود را اعلام کنند.

علی مالمیر بیان کرد: تا زمانی که باستان شناسان بررسی قطعی نداشته و نظر قطعی ندهند، نمی توان مطلبی عنوان کرد و باید صبر کنیم این نقاشی متعلق به چه تاریخ و دوره ای است.

وی با بیان اینکه اظهار نظرهای ضد و نقیض باعث شده نیاز به بررسی های بیشتری باشد گفت: این تصویر کشف شده داخل غار است هرچند به لحاظ احتیاط به بهره بردار غار سپرده ایم که ملاحظات حفاظتی لازم را داشته باشد و به همکاران خود در یگان حفاظت نیز اعلام کرده ایم که با دقت بیشتری آن حوزه را مراقبت داشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان ضمن تاکید بر اینکه تا اظهار نظر قطعی از سوی اهل فن نباشد نمی توان تصمیم گیری کرد گفت: برای اعلام نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باستان شناسان نقاشی کشف شده در علیصدر را بررسی می کنند/ اعللم نظر بعد از بررسی

باستان شناسان نقاشی کشف شده در علیصدر را بررسی می کنند/ اعللم نظر بعد از بررسی