مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 08:572022-06-25سياسي

167 زندانی زنجانی حافظ 15 جزء قران کریم هستند


167 زندانی در استان زنجان حافظ 15 جزء قران کریم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر اظهار کرد: امروز بعد از گذشت چندین دهه از شهادت سیدالشهدای انقلاب، شهید بهشتی جا دارد از سیره این شهید عالی مقام در انجام وظیفه و خدمت به مردم بهره بگیریم.

رییس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه حضور مسئولان عالی قضایی در میان مردم امید را به جامعه تزریق کرده است، افزود: امروز در دوره تحول و تعالی قوه قضاییه نوع ارتباط مدیران دستگاه قضایی با مردم متفاوت تر از گذشته است، حضور مسئولان عالی قضایی در میان مردم و به تبع آن در دادگستری استانها موجب ایجاد امید در جامعه شد است.

وی ادامه داد: جایگاه نماینده ولی فقیه در استان، جایگاه مهمی است چراکه مردم درک و فهم درستی از این جایگاه دارند و تذکرات و رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان همواره باید مورد توجه مسؤولان دستگاه ها قرار گیرد.

صادقی نیارکی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا امروز مسؤولان قضایی استان در 212 مسجد استان در قالب ارائه میز خدمت و شنیدن مشکلات و صحبت های مردم حضور پیدا کردند افزود: در این میان تعداد 2 هزار و 3 مراجعه کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

167 زندانی زنجانی حافظ 15 جزء قران کریم هستند

167 زندانی زنجانی حافظ 15 جزء قران کریم هستند