مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 08:372022-06-25سياسي

هر کسی در ترور شهید سلیمانی دخیل بود باید محاکمه شود


هر کسی که در ترور شهید سلیمانی دخیل بود، باید محاکمه شود.

به همین دلیل، اشخاصی در کشورهای دیگر مثل انگلیس، آمریکا، آلمان، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از ستاد حقوق بشر کاظم غریب آبادی معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، به مناسبت سومین روز از هفته قوه قضاییه که به نام حقوق بشر و تروریسم نامگذاری شده، با حضور در برنامه تلویزیونی صف اول، عملکرد این مجموعه در حفاظت و صیانت از حقوق ایرانیان را تشریح کرد.

غریب آبادی ابتدا با اشاره به دوگانگی حقوق بشر غربی، گفت: آمریکا و غرب وقتی صحبت از حقوق بشر می کنند این حقوق بشر برای سایر کشورها است نه برای خودشان! استانداردها و ارزش های حقوق بشری توسط این کشورها درباره اقلیت های نژادی، مسلمانان و بومیان به هیچ عنوان در این کشورها رعایت نمی شود.

وی افزود: کشورهای غربی از حقوق بشر به عنوان ابزار یا کالای سیاسی برای اعمال فشار بر کشورهای درحال توسعه برای رسیدن به اهداف سیاست خارجی خود استفاده می کنند و این بزرگترین آفت حقوق بشر است که سیاست زده شده است.

دبیر ستاد حقوق بشر، در ادامه درباره آخرین وضعیت حمید نوری در زندان های سوئد، بیان کرد: آقای نوری بی هیچ کیفرخواستی و طبق ادعاهای واهی در فرودگاه سوئد بازداشت شد و حدود 6 ماه گذشت تا دادستان سوئد برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر کسی در ترور شهید سلیمانی دخیل بود باید محاکمه شود

هر کسی در ترور شهید سلیمانی دخیل بود باید محاکمه شود