مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 08:222022-06-25سياسي

مجوز عبور ترانزیت کالا از مرز ماهیرود صادر شد


نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس گفت: یکی از مواردی که به توسعه بیشتر مرز ماهیرود کمک می کند اجازه ترانزیت از مرز بود که پیگیری های زیادی انجام دادیم برای اینکه اجازه ترانزیت یا عبور کالای خارجی از مرز ماهیرود صادر کنند که خوشبختانه .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مصطفی نخعی، نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس صبح امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به بازگشایی مجدد درب صادراتی مرز ماهیرود، اظهار داشت: مرز ماهیرود یک فرصت بسیار خوب اقتصادی برای خراسان جنوبی و کشور است و بخش زیادی از مراودات ما با کشور افغانستان از طریق این مرز انجام می شود.

وی افزود:متأسفانه از اواخر سال گذشته و با توجه به برخی محدودیت ها و موانع ایجاد شده از طرف افغانستان که در سال جاری تشدید شد، مبادلات تجاری در مرز ماهیرود به شدت کاهش یافت که از همان ابتدا پیگیری های زیادی برای بازگشایی مرز در دستور کار قرار گرفت تا اینکه در چند روز گذشته شاهد بازگشایی دوباره درب صادراتی منطقه ویژه اقتصادی در مرز ماهیرود ورنق در مرز بودیم.

نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس با بیان اینکه در طول سال های گذشته تلاش های زیادی برای ایجاد زیرساخت های لازم درمرز ماهیرود انجام شده است، افزود: خوشبختانه این تلاش ها همچنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز عبور ترانزیت کالا از مرز ماهیرود صادر شد

مجوز عبور ترانزیت کالا از مرز ماهیرود صادر شد