مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 08:072022-06-25سياسي

اعلام نحوه دریافت پول از اولیاء هنگام ثبت نام مدارس


به مدیران اعلام کرده ایم حتی پول های مشارکتی را اگر در زمان ثبت نام از اولیا بگیرید و ما متوجه شویم و کسی شاکی شما شد به عنوان متخلف شناخته می شوید، - که در این زمینه سامانه شکایات و بارکد سامانه رسیدگی به شکایات و حتی فرم نظرسنجی هم از طرف وزارت آمده است.

هرساله با شروع زمان ثبتنام مدارس، موضوع اخذ هزینه از اولیا و اینکه آیا در مدارس دولتی که بنابر آموزش رایگان بنا شده اند، گرفتن هزینه اجبار است یا به اختیار نیز آغاز می شود.

این موضوع که آیا هزینه ای که به عنوان کمک از طرف برخی اولیاء به مدارس می شود، به اختیار تام است یا اجبار، دغدغه و سوال خیلی از مردم است.

احمد قاسمی، رییس اداره ارزیابی عملکرد استان و دبیر اجرایی ثبتنام در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: امسال به خاطر اهمیت موضوع و تاکید و حساسیت ویژه وزیر به این امر، ثبتنام و دبیر اجرایی ثبتنام را در اختیار رییس اداره ارزیابی عملکرد استان قرار داده اند، یعنی بنده به عنوان رییس اداره ارزیابی عملکرد استان، دبیر اجرایی ثبتنام استان نیز هستم، و بخشنامه ای نیز از طرف وزارت آمده که ما نیز 11 خرداد آن را به مدارس ارسال کرده ایم.

در بخشنامه نیز دقیق عنوان شده است که مدارس دولتی به جز تیزهوشان و شاهد فقط می توانند هزینه بیمه و نرخ کتاب را دریافت کنند، در غیر این صورت حتی پول های مشار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نحوه دریافت پول از اولیاء هنگام ثبت نام مدارس

اعلام نحوه دریافت پول از اولیاء هنگام ثبت نام مدارس