مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 07:522022-06-25سياسي

استاندار تهران: قیمت خرید دام از عشایر اصلاح می شود


تلاش می کنیم تا به قیمت عادلانه و منصفانه برای خرید دام از عشایر برسیم و با توجه به اینکه قیمت گذاری در این خصوص به استان ها واگذار شده، - به گزارش  خبرگزاری فارس از تهران، جلسه شورای عشایری استان تهران به ریاست محسن منصوری استاندار تهران و با حضور پاپی زاده رییس سازمان امور عشایری کشور، نمایندگان شهرستان های پاکدشت، فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی و همچنین شماری از معاونین، مدیران کل ستادی استانداری و مدیران دستگاه های اجرایی استان تهران برگزار شد.

  منصوری در این جلسه با اشاره به عزم دولت برای پیگیری مسائل و مشکلات عشایر اظهار کرد: حضور امروز من در این منطقه اولا برای قدردانی از تلاش های این قشر پرتلاش و همچنین احترام به فرهنگ اصیل و رشادت عشایر بود و دوما برای بررسی میدانی مشکلات عشایر استان تهران.

  وی ادامه داد: همه باید تلاش کنیم  تا سبک زندگی عشایر استمرار پیدا کند و در این راستا با تمام توان درصدد رفع مشکلات  این قشر هستیم  و بایستی ابتدا موضوعات اقتصادی عشایر حل و فصل شود.

استاندار تهران عنوان کرد: در مورد اصلاح قیمت خرید دام  البته گلایه هایی از سوی عشایر مطرح شد که تلاش می کنیم تا  به قیمت عادلانه و منصفانه برای خرید دام از عشایر برسیم و با توجه به اینکه قیمت گذاری در این خصوص  به استان ها واگذار شده،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: قیمت خرید دام از عشایر اصلاح می شود

استاندار تهران: قیمت خرید دام از عشایر اصلاح می شود