مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 07:322022-06-25سياسي

بیش از 3 هزار پرونده قضایی در ورامین رسیدگی شده است/ تبعید در انتظار جرائم خشن


ورودی پرونده در سال 1400 در این دادسرا 32296 فقره پرونده و خروجی آن 33809 پرونده بوده است که 23درصد از موجودی دادسرا که حدود 1500 فقره می باشد کاهش یافته و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، علیرضا شمس دادستان شهرستان ورامین شامگاه جمعه در جمع نمازگزاران مصلی صاحب الزمان(عج) ورامین، اظهار کرد: ورودی پرونده در سال 1400 در این دادسرا 32296 فقره پرونده و خروجی آن 33809 پرونده بوده است که با توجه به تلاش شبانه روزی همکاران ما 23درصد از موجودی دادسرا که حدود 1500 فقره می باشد کاهش یافته و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی تلاش قضات و همکاران قضایی ورامین را یک جهاد شبانه روزی دانست و گفت: نظر به تلاش های انجام گرفته در عرصه های مختلف من جمله کاهش موجودی شعب، کاهش ورودی، رسیدگی سریع به پرونده های مسن و معوق، میزان بالای ارجاع به شورای حل اختلاف، درصد بالای صلح و سازش در شورای حل اختلاف و در نهایت کاهش اطاله دادرسی توسط همکاران ما، دادسرای عمومی و انقلاب ورامین بعنوان یک دادسرای  نمونه در استان تهران معرفی و مورد تشویق قرار گرفته است.

دادستان ورامین با تاکید بر لزوم اجرای دستور ریاست قوه قضاییه، اولویت های ابلاغی را کاهش اطاله دادرسی، رسیدگی سریع و دقیق، حبس زدایی در پرونده های کم اهمیت و برخورد قاطع با جرایم خشن و مجرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 3 هزار پرونده قضایی در ورامین رسیدگی شده است/ تبعید در انتظار جرائم خشن

بیش از 3 هزار پرونده قضایی در ورامین رسیدگی شده است/ تبعید در انتظار جرائم خشن