مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 07:172022-06-25سياسي

روند اجرای واحدهای جدید نیروگاه بوشهر متفاوت خواهد بود


رییس سازمان انرژی اتمی ایران در جریان سفر به بوشهر، از نزدیک در جریان روند اجرایی و پیشرفت ساخت واحدهای 2و3 نیروگاه اتمی بوشهر قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، محمد اسلامی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی همچنین از فعالیت های عمرانی و پیشرفت عملیاتی واحدهای جدید نیروگاه اتمی بوشهر بازدید کرد.

اسلامی در جریان این بازدید اظهار کرد: برای ما بسیار مهم است تا موانع بر سر راه پیشبرد پروژه واحدهای 2و3 نیروگاه اتمی بوشهر را برطرف کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری و اراده دولت سیزدهم در این زمینه و همچنین تاکیدات و پیگیری رییس جمهور هنگام بازدید وی از این پروژه در جریان سفر استانی به بوشهر، سعی کردیم تا با استفاده از شرایط به وجود آمده در زمینه شناسایی آسیب های موجود ، برطرف کردن آنها و همچنین برنامه ریزی برای پیشبرد بهتر پروژه اقدام کنیم.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم در چارچوب اهداف اصلی و عملیاتی که قادر است ما را برای دستیابی هرچه سریعتر و به ثمر رساندن واحدهای 2 و 3 این نیروگاه کمک کند، مطالبات خود را مطرح کردیم و همکاران ما نیز در این زمینه برنامه ریزی های لازم را انجام دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند اجرای واحدهای جدید نیروگاه بوشهر متفاوت خواهد بود

روند اجرای واحدهای جدید نیروگاه بوشهر متفاوت خواهد بود