مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 23:422022-06-24اجتماعي

پیش بینی سنجش بیش از 47 هزار کلاس اولی در مازندران


رییس اداره آموزش و پرورش  استثنایی مازندران گفت: پیش بینی می شود بیش از 47 هزار نوآموز آمادگی ورود به پایه اول دبستان در سطح استان در تابستان 1401 سنجش شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، محمد جعفری رییس اداره آموزش و پرورش  استثنایی مازندران با اشاره به آغاز سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان در سطح 33 پایگاه سنجش، اظهار کرد: گرفتن نوبت برای سنجش در تمامی پایگاه های الف شروع شده و مدیران مدارس ابتدایی می توانند با ورود به سامانه سنجش برای دانش آموزان نوبت گیری کنند.

وی افزود: پیش بینی می شود که بیش از 47 هزار نوآموز آمادگی ورود به پایه اول دبستان مازندرانی در سطح استان در تابستان 1401  مورد ارزیابی و سنجش قرار گیرند.

رییس اداره آموزش و پرورش  استثنایی مازندران در پاسخ به این سوال که آیا نوآموزان پیش دبستانی امسال سنجش می شوند، بیان کرد: به این دلیل که جمعیت پایه اولی ها خیلی افزایش یافت،  پایه اولی ها در اولویت هستند.

این مسوول با بیان اینکه ارزیابی جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان از روز سه شنبه هفتم تیرماه در پایگاه های سنجش درجه الف آغاز می شود، افزود: کار پایگاه های درجه  ب  یک هفته بعد از این تاریخ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی سنجش بیش از 47 هزار کلاس اولی در مازندران

پیش بینی سنجش بیش از 47 هزار کلاس اولی در مازندران