مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 21:572022-06-24اقتصادي

رونق اقتصادی بنادر گیلان با پشتیبانی از بخش خصوصی و صاحبان کالا


به گفته مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان، رونق اقتصادی بنادر با پشتیبانی و ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به صاحبان کالا و تجار صورت خواهد گرفت و لذا بنادر انزلی و آستارا در کنار بندر کاسپین بستر جذب سرمایه گذاری و خلق فرصت های سرمایه گذاری را با تعمل بخش خصوصی ایجاد خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اتاق بازرگانی گیلان، میزبان مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان بود که در این نشست معاون بندری سازمان منطقه آزاد انزلی هم در جمع رییس و اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی گیلان حضور داشت.

  اتاق بازرگانی گیلان با بیش از یک قرن سابقه یکی از قدیمی ترین اتاق های ایران است و مهمترین عامل سبقه تاریخی اتاق گیلان افرادی همچون زنده یاد حاج حسن ضمیرایی تاجر مشهور چوب ایران بود که در اتاق گیلان عضویت داشت و فردی موثر و خوش نام برای تجارت ایران بود، لذا نقش گیلان در بازرگانی ایران با دو مرز زمینی و دریایی با آذربایجان و شوروی سابق، این استان را به عنوان دروازه ورود ایران به اروپا مطرح کرده بود.

  در این نشست، طرفین ضمن برجستگی ظرفیت های کم نظیر اقتصادی گیلان به راهکارهای گسترش مبادلات تجاری و فراهم کردن تسهیلات به صاحبان کالا و بهره مندی تجار از امکانات گیلان و چالش های موجود با یکدیگر تبادل نظر و گفت وگو کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق اقتصادی بنادر گیلان با پشتیبانی از بخش خصوصی و صاحبان کالا

رونق اقتصادی بنادر گیلان با پشتیبانی از بخش خصوصی و صاحبان کالا