مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 21:422022-06-24اجتماعي

«خستگی» دلیل عمده مراجعات حجاج به مراکز پزشکی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، طاهر درودی معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: پرواز ها برای اعزام زائران ایرانی حج تمتع به مدینه و مکه ادامه دارد و تا روز جمعه دوم تیرماه حدود 17 هزار نفر، - معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه حال عمومی زائران حج تمتع مساعد است، خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده به زائران ایرانی در مکه مکرمه را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، طاهر درودی معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: پرواز ها برای اعزام زائران ایرانی حج تمتع به مدینه و مکه ادامه دارد و تا روز جمعه دوم تیرماه حدود 17 هزار نفر، یعنی نزدیک به نیمی از زائران کشورمان به عربستان اعزام شده اند.

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در تشریح خدمات ارائه شده به زائران ایرانی در مکه مکرمه گفت: تا پایان روز گذشته 239 مورد ویزیت تخصصی، 642 مورد خدمات رادیولوژی، 1389 مورد اقدامات پرستاری، هزار مورد نسخه و 273 مورد ویزیت عمومی به زائران ارائه شده است.

درودی با بیان اینکه در مجموع حال عمومی زائران خوب است و مشکل حادی وجود ندارد، افزود: تاکنون گزارشی از بروز آبله میمونی در زائران ایرانی نداشته ایم، اما دو تن از زائران به دلیل داشتن علائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خستگی» دلیل عمده مراجعات حجاج به مراکز پزشکی

«خستگی» دلیل عمده مراجعات حجاج به مراکز پزشکی