مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 21:372022-06-24سياسي

اسلامی: روند اجرای واحد های جدید نیروگاه بوشهر متفاوت از گذشته خواهد بود


رییس سازمان انرژی اتمی در سفر به بوشهر، از نزدیک در جریان روند اجرایی و پیشرفت ساخت واحد های 2 و3 نیروگاه اتمی بوشهر قرار گرفت و گفت: روند اجرای واحد های جدید متفاوت از گذشته خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی ایران، محمد اسلامی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی از فعالیت های عمرانی و پیشرفت عملیاتی واحد های جدید نیروگاه اتمی بوشهر بازدید کرد.

اسلامی در جریان این بازدید اظهار داشت: برای ما بسیار مهم است تا موانع بر سر راه پیشبرد پروژه واحد های 2و3 نیروگاه اتمی بوشهر را برطرف کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری و اراده دولت سیزدهم در این زمینه و همچنین تاکیدات و پیگیری رییس جمهور هنگام بازدید وی از این پروژه در جریان سفر استانی به بوشهر، سعی کردیم تا با استفاده از شرایط به وجود آمده در زمینه شناسایی آسیب های موجود، برطرف کردن آنها و همچنین برنامه ریزی برای پیشبرد بهتر پروژه اقدام کنیم.

اسلامی افزود: برای اینکه بتوانیم در چارچوب اهداف اصلی و عملیاتی که قادر است ما را برای دستیابی هرچه سریعتر و به ثمر رساندن واحدهای 2 و 3 این نیروگاه کمک کند، مطالبات خود را مطرح کردیم و همکاران ما نیز این زمینه برنامه ریزی های لازم را انجام دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامی: روند اجرای واحد های جدید نیروگاه بوشهر متفاوت از گذشته خواهد بود

اسلامی: روند اجرای واحد های جدید نیروگاه بوشهر متفاوت از گذشته خواهد بود