مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 21:222022-06-24اقتصادي

سوییچ بیمه به دنبال انحصار و انتفاع نیست


این سوییچ وظیفه ای برای تجمیع اطلاعات بخصوص تراکنش های مالی ندارد و عملیات مقایسه گری انجام نخواهد داد و تسهیل کننده و برقرار کننده ارتباط بین کارگزاران و شرکت­های بیمه بوده و موانع اساسی موجود بر سر راه عملیات شرکت های دانش بنیان و فناورمحور را رفع .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ریسک نیوز بیمه مرکزی همواره از فعالیت های دانش بنیان، فناورانه و نوآورانه که سبب ارتقای کارایی فرآیندهای بیمه گری، تسهیل خدمات رسانی به مردم، کاهش هزینه ها و گشودن مسیرها و چشم اندازهای نو پیش روی صنعت بیمه باشد حمایت نموده و در آینده نیز حمایت خواهد کرد.

در همین راستا به منظور نظارت بر فرآیند تعامل میان بیمه گران، بیمه گذاران و کارگزاران و تأمین صحت، شفافیت و امنیت اطلاعاتی که میان آنها مبادله خواهد شد و همچنین پایش حقوق بیمه گذاران، ایجاد سوییچ بیمه بر اساس ماده 51 آیین نامه کارگزاری بیمه و دستورالعمل مربوط در دستور کار بیمه مرکزی قرار گرفت.

بر اساس ماده 51 آیین نامه کارگزاری بیمه و دستورالعمل آن، از تاریخی که بیمه مرکزی تعیین خواهد کرد تبادل اطلاعات کارگزاران برخط با بیمه مرکزی، مؤسسات بیمه و نمایندگان آنها صرفا از طریق سوییچ بیمه انجام می شود و مسوولیت طراحی و اداره سوییچ بیمه بر عهده بیمه مرکزی است که خدمات زیر را ارائه می دهد: 1) دریافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوییچ بیمه به دنبال انحصار و انتفاع نیست

سوییچ بیمه به دنبال انحصار و انتفاع نیست