مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 21:122022-06-24اجتماعي

سرانه فضای آموزشی خوزستان پایین تر از استاندارد کشوری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مهراله رخشانی مهر عصر امروز جمعه در حاشیه بازدید از مدارس رامشیر و رامهرمز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازدیدی از مدارس نیمه تمام شهر های رامشیر و رامهرمز داشتیم، - مهراله رخشانی مهر گفت: سرانه فضای آموزشی هشت استان پایین تر از استاندارد کشوری یعنی 5.

2 مترمربع است که استان خوزستان نیز چنین شرایطی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مهراله رخشانی مهر عصر امروز جمعه در حاشیه بازدید از مدارس رامشیر و رامهرمز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازدیدی از مدارس نیمه تمام شهر های رامشیر و رامهرمز داشتیم، تعداد قابل توجهی پروژه نیمه تمام عمدتاً در مناطق روستایی داریم که برای تکمیل آن ها باید برنامه ریزی شود.

وی با اشاره به در اولویت بودن تکمیل پروژه های نیمه تمامی که از محل منابع ملی، استانی و خیران تأمین اعتبار شدند، افزود: تعدادی از این پروژه ها را می توان تا مهر ماه و سایر پروژه ها نیز با توجه به میزان پیشرفت فیزیکی تا دهه فجر یا پایان سال تکمیل کرد.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با اشاره به اینکه در اولین تخصیص سال 1401 منابع مورد نیاز برای تکمیل پروژه های نیمه تمام را تأمین می کنیم، تصریح کرد: برای ساخت پروژه های جدید در شهر رامشیر نیز تصمیمات خوبی گرفته شد، از محل اعتبارات نفت و محرومیت زدایی اولین پروژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه فضای آموزشی خوزستان پایین تر از استاندارد کشوری است

سرانه فضای آموزشی خوزستان پایین تر از استاندارد کشوری است