مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 16:572022-06-24سياسي

واکنش امام جمعه شیراز به تجمع دهه نودی های شبراز


آیت الله لطف الله دژکام با اشاره به وقوع رفتاری هنجارشکنانه طی روزهای گذشته در این کلانشهر، لزوم شناخت دقیق منشاء مشکلات را متذکر شد و گفت : - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، ایت الله لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه 3 تیر شیراز، در ادامه مباحث هفته های گذشته، به اهمیت موضوع معنویت و پرداختن به آن در ابعاد مختلف اشاره و اضافه کرد: اگر جامعه ای بخواهد معنوی محسوب شود باید مراقبت از خود و اجتماع را انجام دهد که هر کدام از این مراقبت ها نکاتی دارد.

آیت الله دژکام با بیان اینکه در مراقبت اجتماعی هر گروهی نقشی دارد که باید آن را به درستی ایفا کند، اهمیت نقش آفرینی گروه های مختلف به ویژه بانون در موضوع ترویج حجاب و عفاف را متذکر شد.

نماینده ولی فقیه در فارس، با اشاره به آیه 6 سوره مبارکه تحریم، گفت: قرآن فرموده خود را از آتش جهنم حفظ کنید یعنی اگر رفتار خلاف اخلاق و عفتی در جامعه رخ می دهد، این نزدیک شدن به جهنم است که باید برای مراقبت اجتماعی کمک کرد تا این رفتار برطرف شود و یک دغدغه شخصی نیست بلکه شفقت و دلسوزی است.

امام جمعه شیراز با تاکید براین نکته که برای جلوگیری از تبدیل خطا به رفتار دائمی باید تلاش و کمک کرد، زیرا در این صورت، فرد جهنمی می شود، اضافه کرد: نگرانی دلسوزانه را باید واضح و برجسته به نسل جوان و نوجوان منتقل ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش امام جمعه شیراز به تجمع دهه نودی های شبراز

واکنش امام جمعه شیراز به تجمع دهه نودی های شبراز