مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 15:222022-06-24اجتماعي

جاده کندوان از ساعت 17 یکطرفه می شود/ توقف 3 کیلومتری ترافیک


رییس پلیس راه مازندران با اشاره به توقف 3کیلومتری ترافیک در محور کندوان، گفت: محور کندوان از مسیر مرزن آباد به سمت کرج از ساعت 17 یک طرفه می شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان تاب رییس پلیس راه مازندران درباره وضعیت ترافیکی محورهای مازندران، اظهار کرد: طی روزهای گذشته شاهد افزایش حجم در مسیر محورهای شمال بودیم که بار برگشت مسیرهای خروجی محورها را پُرترافیک کرد.

وی با اشاره به توقف 3کیلومتری ترافیک در محدوده مرزن آباد محور کندوان، افزود: از ساعت 15 امروز از مسیر کرج و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد مسدود شده که از ساعت 17 به بعد محور کندوان یک طرفه خواهد شد.

رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه شاهد ترافیکی پرحجم و روان در محور هراز هستیم، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت تا ساعت 24 امروز از محور هراز ممنوع است.

این مسوول یادآور شد: باتوجه به ترافیک پرحجم محور یک طرفه محور هراز بعید است.

جهان تاب با تاکید بر اینکه اعمال محدودیت یک طرفه با تصمیم پلیس و براساس وضعیت ترافیکی و به صورت مقطعی معمولا در دستور کار قرار دارد، گفت: موضوع مهم توجه رانندگان به توصیه های پلیس برای تامین سلامت خود و خانواده خواهد بود که ضرورت دارد مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده کندوان از ساعت 17 یکطرفه می شود/ توقف 3 کیلومتری ترافیک

جاده کندوان از ساعت 17 یکطرفه می شود/ توقف 3 کیلومتری ترافیک