مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 12:122022-06-24سياسي

«روایت صادق» مسجدی ها در هفته حقوق بشر آمریکایی


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان از اجرای نمایش های ضد استکباری و تئاتر پاتوقی مسجدی ها تحت عنوان «روایت صادق» همزمان با هفته حقوق بشر آمریکایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محمد ایمانی فرد رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان ظهر امروز در گفت وگوی رسانه ای اظهار داشت: افزون بر 15 سرفصل برای ویژه برنامه های هفته حقوق بشر آمریکایی در استان هرمزگان تدوین شده است.

وی افزود: فضاسازی شهری، تولید محتوای رسانه ای، نشست خبری، گفت وگوی رادیو تلویزیونی مسوولان ارشد استان، طرح موضوع در خطبه های نمازجمعه، اجرای پویش های مرتبط و نشست های روشنگری از جمله مهمترین سرفصل ها به شمار می رود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: روایت صادق برنامه ای است که در آن نمایش های ضد استکباری و تئاتر پاتوقی توسط جوانان و نوجوانان مساجد در سطح شهر اجرا می شود.

حجت الاسلام ایمانی فرد ادامه داد: نمایشگاه آمریکای بدون نقاب در مساجد، پارک ها، ادارات و اماکن پر تردد دایر خواهد شد.

وی اضافه کرد: سینما بصیر محله نیز عنوان طرحی است که طی آن در اماکن منتخب، مستندها و فیلم های ضدآمریکایی تولید شده به نمایش گذاشته شده و پس از آن نشست تحلیل، نقد و بررسی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«روایت صادق» مسجدی ها در هفته حقوق بشر آمریکایی

«روایت صادق» مسجدی ها در هفته حقوق بشر آمریکایی