مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 15:272022-05-29سياسي

کمال خداداده رییس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور شد


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی حجت الاسلام کمال خداداده را به عنوان رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی حجت الاسلام کمال خداداده را به عنوان رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور منصوب کرد.

متن حکم محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ خطاب به رییس جدید ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به شرح زیر است: جناب حجت الاسلام آقای کمال خداداده با عنایت به شایستگی، تجربیات و سوابق ارزشمند جناب عالی و شناخت از روحیه مکتبی و تعامل سازنده تان با اصحاب فرهنگ و هنر و شخصیت های گرانمایه حوزوی؛ به موجب این حکم و به استناد ماده 9 اساسنامه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی به مدت 3 سال به عنوان رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور منصوب می شوید.

شعار اصلی دولت مردمی در حوزه فرهنگ، نهضت بازگشت به مساجد است و اینک شما در این موقعیت خطیر، عهده دار وظیفه سنگینی می شوید.

شایسته است با تشکیل شورای اندیشه ورز از جوانان انقلابی، حزب اللهی و پرشور از جبهه فرهنگی و با استفاده از همه سلایق دوستان انقلابی موارد زیر در دستور کار قرار گیرد: -برنامه ریزی در جهت ترویج فرهنگ دینی و کادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمال خداداده رییس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور شد

کمال خداداده رییس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور شد