مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 15:222022-05-29سياسي

80 درصد فعالیت های آغاز به کار راه آهن خوزستان - اصفهان انجام شد


80 درصد از کارهای آغاز به کار پروژه راه آهن خوزستان به اصفهان انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالله ایزدپناه ظهر امروز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ایذه غم از دست دادن تعدادی از هموطنان در حادثه متروپل آبادان را تسلیت گفت و بیان کرد: حوادثی که به تازگی در شهرستان ایذه رخ داد با تلاش های شبانه روزی مسئولان امنیتی و دیگر مسئولان ختم به خیر شد و به نوبه خودم از زحمات این افراد تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه در فصل تعیین بودجه قرار داریم و مدیران باید تلاش کنند تا این بودجه بیشتر شود، تاکید کرد: این بودجه با توجه به پیگیری های مدیران و وجود پروژه های فعال در شهرستان تعیین می شود و اگر بودجه شهرستان ایذه کم شود، همه از چشم مدیران دیده دیده خواهد شد؛ بنابراین مدیران ادارات ایذه باید سماجت به خرج دهند تا بودجه اختصاصی این شهرستان بیشتر شود.

ایزدپناه با اشاره اینکه مردم باید نوع مطالبه گری را یاد بگیرند، گفت: حق و حقوق گرفتنی است و باید تلاش کرد تا این حق و حقوق بیشتر شود؛ همچنین در بودجه 1401 به خوزستان و مناطق محروم نگاه ویژه ای شده است.

نماینده مردم شهرستان های ایذه، باغملک و دزپارت با بیان اینکه پروژه راه آهن اهواز به اصفهان چندین سال است که در دستور کار قرار داشته اما پیگیری نشده است، افزود: با پیگیری های صورت گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد فعالیت های آغاز به کار راه آهن خوزستان - اصفهان انجام شد

80 درصد فعالیت های آغاز به کار راه آهن خوزستان - اصفهان انجام شد