مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 15:072022-05-29بين الملل

میدل ایست آی: بایدن مثل گوسفند راه ترامپ را دنبال می کند


یک وبگاه انگلیسی گزارش کرد که رییس جمهور آمریکا در زمینه سیاست خارجی همچون گوسفند مسیر و روش «دونالد ترامپ» را دنبال می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وبگاه انگلیسی میدل ایست آی در گزارشی نوشت که وقتی صحبت از سیاست در منطقه غرب آسیا به میان می آید، جو بایدن رییس جمهور آمریکا به تدریج به یک کپی از دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا تبدیل شده است.

این گزارش سپس در توضیح این عبارت نوشت، بایدن از سیاست وعده داده خود یعنی توافق هسته ای با ایران دور شده و به سمت عادی سازی روابط میان عربستان سعودی با رژیم صهیونیستی که بخش عمده ناتمام توافق نامه آبراهام ترامپ بود، حرکت می کند.

میدل ایست آی سپس نوشت، پس از انجام این شیرین کاری، سیاست بایدن در غرب آسیا با ترامپ قابل تمیز نخواهد بود به طوریکه قطر دیگر تحت محاصره نخواهد بود اما ایران همچون دوران ریاست جمهوری ترامپ تحت تحریم های حداکثری باقی خواهد ماند و تمام توجه ایالات متحده به گسترش ارتباطات و پیوندهای میان رژیم صهیونیستی با کشورهای منطقه خواهد بود.

این گزارش ادامه داد که به نظر می رسد میراث ترامپ در منطقه غرب آسیا علی رغم تمامی جاه طلبی های وی همچنان پایدار است و با وجود آن که بایدن حاکم فعلی عربستان سعودی و خود این کشور را بعنوان یک کشور مطرود، محکوم می کند اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میدل ایست آی: بایدن مثل گوسفند راه ترامپ را دنبال می کند

میدل ایست آی: بایدن مثل گوسفند راه ترامپ را دنبال می کند