مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 14:522022-05-29سياسي

امام جمعه کرمانشاه جان باختن جمعی از هموطنان در حادثه آبادان را تسلیت گفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز در پیامی جان باختن جمعی از هموطنان آبادانی در پی حادثه تأسف بار فروریختن ساختمان متروپل را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: در پی حادثه تأسف بار فروریختن ساختمان متروپل آبادان و جان باختن و مصدوم شدن تعدادی از هموطنان عزیز خوزستانی، همگام با سراسر کشور امروز یکشنبه مورخ هشتم خرداد در سطح استان کرمانشاه عزای عمومی اعلام می شود.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه پیام خود آورده است: این حادثه دلخراش را محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، بازماندگان و خانواده های معزا، مردم شریف و مقاوم استان خوزستان و اهالی مؤمن ولایت مدار و شهیدپرور آبادان همچنین امام جمعه معزز و نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

آیت الله علما افزود: بدون شک خاطرات، ایثار، رادمردی و مقاومت مردم آبادان در دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

مردم نجیب و مقاوم آبادان چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن در برهه های مختلف، وفاداری و جانثاری خود را نسبت به آرمان های بلند انقلاب و شهدا به اشکال مختلف نشان داده اند وبه انحای مختلف گام های مؤثر و همه جانبه ای را در پیشبرد اهداف و آرمان های بلند انقلاب اسلامی برداشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرمانشاه جان باختن جمعی از هموطنان در حادثه آبادان را تسلیت گفت

امام جمعه کرمانشاه جان باختن جمعی از هموطنان در حادثه آبادان را تسلیت گفت