مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 14:472022-05-29اقتصادي

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری استانداری خراسان جنوبی منصوب شد


با امضای استاندار خراسان جنوبی «مجتبی شریعتی فر» به سمت مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری خراسان جنوبی منصوب شد.

- به گزرش خبرگزاری فارس از بیرجند و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی طی حکمی مجتبی شریعتی فر را به سمت مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری منصوب کرد.

در متن حکم انتصاب مجتبی شریعتی فر به سمت مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری آمده؛  با توجه به پیشنهاد سرپرست محترم معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و تجربیات و توان و تعهد خدمتی جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری منصوب می شوید.

در ادامه این متن آمده؛ امید است با توکل به خداوند متعال، بهره گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد، با اتخاذ تدابیر مناسب در مسیر تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، اندیشه های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی، رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و برنامه های دولت سیزدهم تلاش نموده و در انجام وظایف محوله جهت تحقق اهداف سازمانی موفق باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری استانداری خراسان جنوبی منصوب شد

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری استانداری خراسان جنوبی منصوب شد