مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 14:322022-05-29بين الملل

نتانیاهو و تلاش برای اعلام وجود در قدس


نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی ضمن انتقاد از نگرانی های کابینه تل آویو، مدعی شد برای تثبیت حاکمیت صهیونیست ها بر قدس با لغو راهپیمایی پرچم مخالفت می کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بنیامین نتانیاهو رییس مخالفان کابینه در پارلمان (کنست) و نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی، از نگرانی های کابینه نفتالی بنت  نخست وزیر کنونی درخصوص راهپیمایی پرچم انتقاد کرد.

طبق گزارش پایگاه خبری I24 ، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) مدعی شد: از لغو راهپیمایی پرچم خودداری کردیم تا تاکید کنیم که حاکمیت قدس با کیست .

نتانیاهو در مراسمی که یکی از لابی های صهیونیسم به نام فشار برای قدس برگزار کرده بود، گفت: ما از لغو راهپیمایی سالانه پرچم خودداری کردیم و نشان دادیم که بر اثر تهدیدات حماس این مراسم را لغو نمی کنیم .

رییس مخالفان کابینه تل آویو در ادامه اذعان کرد: در زمان نخست وزیری من، سیاست واضح و روشن بود؛ اما امروز کسانی وجود دارند که فکر می کنند قدس متعلق به آن هاست .

وی در ادامه و در انتقاد از کابینه بنت خاطرنشان کرد: در دولت فعلی وزرایی هستند که معتقدند پرچم های اسراییل نباید در مرکز شهر قدس برافراشته شوند؛ از این فراتر، یکی از وزرای دولت گفته است که راهپیمایی پرچم در قدس یک اقدام تحریک آمیز خواهد بود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو و تلاش برای اعلام وجود در قدس

نتانیاهو و تلاش برای اعلام وجود در قدس