مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 13:572022-05-29سياسي

دولت سیزدهم با دولت قبلی قابل مقایسه نیست


این دولت با دولت قبلی قابل مقایسه نیست ولی انتظار ما هم زیادتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس،احمد امیرآبادی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در شبکه افق با اشاره به کارنامه دوساله مجلس یازدهم اظهار داشت: گاهی یک وزیر یا نماینده که هر کدام اهل شهر و استانی هستند، تمایل دارند برای همان شهر و استان هم کاری انجام دهند و برای دوره بعد هم رأی بگیرند؛ وقتی این نگاه حاکم باشد در نظام بودجه ریزی با تحول مواجه نخواهیم شد.

وی ضمن انتقاد از برخی خصوصی سازی های غلط تاکید کرد: در خصوصی سازی ها به عنوان مثال یک واحد پتروشیمی را از وزارت نفت که متخصص همان مسئله است می گیرند و به یک وزارتخانه غیر مرتبط می دهند، خب تا این روند حاکم باشد، 130 هزار میلیارد تومان پیش بینی شده از محل فروش اموال تملیکی دولت محقق نمی شود.

امیرآبادی تصریح کرد: اینکه نمایندگان مجلس احساس تکلیف کردند تا کمک کنند و دولتی انقلابی روی کار بیاید و مجلس و دولت برای حل مشکلات هماهنگ شوند خوب است ولی اگر سبب شود بحث نظارتی نمایندگان زیر سوال برود خوب نیست، قبول ندارم که نمایندگان با دولت تعارف دارند.

نماینده مردم قم در مجلس ضمن اشاره به موضوع ارز دولتی گفت: در قانون حذف ارز ترجیحی، اختیاراتی را به دولت دادیم ولی در نهایت نمایندگان مسئولیت این مصوبه را باید بپذیرند و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم با دولت قبلی قابل مقایسه نیست

دولت سیزدهم با دولت قبلی قابل مقایسه نیست