مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 13:522022-05-29سياسي

پیش بینی وضعیت سفر در تعطیلات نیمه خرداد/ شلوغی جاده ها از تهران تا شمال و غرب


او با اشاره به تشدید نظارت ها بر اماکن توزیع غذا و رستوران ها در صورت اخطار بهداشتی و همچنین لزوم تامین آب آشامیدنی در شهرهای پرمسافر تاکید کرد.

- او با اشاره به تشدید نظارت ها بر اماکن توزیع غذا و رستوران ها در صورت اخطار بهداشتی و همچنین لزوم تامین آب آشامیدنی در شهرهای پرمسافر تاکید کرد.

دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در آستانه سفرهای نیمه خردادماه، از ازدحام جمعیت مسافر در تهران، قم و همچنین شهرهای شمالی و برخی استان های غربی و مرکزی با توجه به ظرفیت رزروشده در ناوگان حمل و نقل و اقامتگاه ها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پنجاه ویکمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با هدف هماهنگی برای تعطیلات پیش رو و برنامه ریزی تعطیلات تابستان، تشکیل شد.

مصطفی فاطمی، دبیر این ستاد، از استان های گیلان، مازندران، اردبیل، کردستان، همدان، کرمانشاه، شهرهای شمالی اصفهان و خراسان رضوی به عنوان بخش های درگیر و استان های قزوین، زنجان، سمنان، قم و اصفهان به عنوان استان های در مسیر درگیر نام برد.

او همچنین با اشاره به شلوغی شهرهای شمالی و استان اصفهان به ویژه کاشان، بر ضرورت نظارت بیشتر و انجام پیش بینی های لازم تاکید کرد.

دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر بر لزوم بررسی و پیش بینی مشکلات پیش از تعطیلات تاکید کرد و گفت: در حال حاضر ضریب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی وضعیت سفر در تعطیلات نیمه خرداد/ شلوغی جاده ها از تهران تا شمال و غرب

پیش بینی وضعیت سفر در تعطیلات نیمه خرداد/ شلوغی جاده ها از تهران تا شمال و غرب