مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 13:322022-05-29بين الملل

آیا عادی سازی روابط ریاض و تل آویو نزدیک است؟


رسانه های عبری و عربی با توجه به تلاش های آمریکایی بر وجود نشانه هایی مبنی بر عادی سازی روابط بین ر ژیم صهیونیستی و عربستان سعودی تاکید دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های عبری و عربی طی چند روز گذشته با انتشار اخباری اذعان می کنند که روابط سیاسی رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی شاهد پیشرفتی قابل توجه بوده و احتمال عادی سازی روابط بین ریاض-تل آویو وجود دارد.

پایگاه خبری I24 در گزارش خود بعد از طرح پرسشی درخصوص اینکه آیا تل آویو و ریاض در مسیر عادی سازی هستند؟ نوشت: مجموعه ای از گزارش ها در روزهای اخیر حاکی از آن است که یک نزدیکی سیاسی بزرگ در پشت صحنه روابط بین دو کشور وجود دارد؛ اگرچه در این مرحله دشوار است ارزیابی کنیم که روابط بین دو طرف رسماً اعلام خواهد شد .

این پایگاه خبری به گفت وگوی یک منبع سیاسی آگاه با روزنامه اسراییل هیوم اشاره می کند که اذعان کرده بود: واقعاً تماس های مستقیمی با سعودی ها وجود دارد؛ ما به جز ایرانی ها، تقریباً با همه طرف های منطقه از جمله عربستان سعودی صحبت می کنیم .

در این گزارش، به خبرهای پایگاه خبری آکسیوس استناد می شود که هفته گذشته از سفر دو تن از مشاوران ارشد جو بایدن رییس جمهور آمریکا به ریاض، برت مک گورک فرستاده وی در خاورمیانه و آموس هوخشتاین اسراییلی سابق که به عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا عادی سازی روابط ریاض و تل آویو نزدیک است؟

آیا عادی سازی روابط ریاض و تل آویو نزدیک است؟