مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 13:222022-05-29سياسي

معرفی 30 کتاب برتر تاریخ شفاهی دفاع مقدس در سال 1400 +اسامی


رییس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس گفت: در سال 1400، 197 عنوان کتاب در حوزه تاریخ شفاهی تولید شد که از این تعداد 114 عنوان کتاب آماده چاپ شده و نزدیک به 100 عنوان کتاب هم به مرحله چاپ رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس در ایام گرامیداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، مراسم رونمایی از 30 عنوان کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس که در سال 1400 تولید و چاپ شده است با حضور نبی امیر سهرابی، جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، سردار غلامرضا علاماتی، رییس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس و نویسندگان آثار، صبح امروز یکشنبه هشتم خردادماه در باغ موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

تولید سه رقمی کتاب درباره تاریخ شفاهی در سال 1400 در ابتدا سردار غلامرضا علاماتی، رییس سازمان اسناد و مدارک بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس با اشاره به اهتمام سازمان متبوعش برای تدوین تاریخ شفاهی گفت: این ماموریت ماست که مطابق سیاست گذاری تاریخ شفاهی را از همه ایثارگران کشوری و لشکری احصا کنیم و در اختیار مردم قرار دهیم.

وی افزود: به همین خاطر هر ساله به دنبال ثبت و ضبط تاریخ شفاهی هشت سال دفاع مقدس هستیم که در سال 1400 بیش از 12 هزار مطالعه و مصاحبه در زمینه تاریخ شفاهی از سوی اداره کل های بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس انجام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 30 کتاب برتر تاریخ شفاهی دفاع مقدس در سال 1400 +اسامی

معرفی 30 کتاب برتر تاریخ شفاهی دفاع مقدس در سال 1400 +اسامی