مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 13:072022-05-29سياسي

منتظر ترمیم کابینه از سوی رییس جمهور هستیم


هیئت رییسه از نمایندگان خواست برای استیضاح صبر کنند شاید رییس جمهور خودش کابینه را ترمیم کند، البته این دولت با دولت قبل قابل قیاس نیست اما انتظار ما بیشتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد امیرآبادی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در برنامه جهان آرا با موضوع بررسی عملکرد دوساله نمایندگان یازدهمین دوره مجلس گفت: گاهی یک وزیر یا نماینده که هر کدام اهل شهر و استانی هستند، تمایل دارند برای همان شهر و استان هم کاری انجام دهند و برای دوره بعد هم رأی بگیرند؛ وقتی این نگاه حاکم باشد در نظام بودجه ریزی با تحول مواجه نخواهیم شد.

وی ضمن انتقاد از برخی خصوصی سازی های غلط تاکید کرد: در بحث خصوصی سازی ، به عنوان مثال یک واحد پتروشیمی را از وزارت نفت که متخصص همان مسئله است می گیرند و به یک وزارتخانه غیر مرتبط می دهند؛ تا روند حاکم این چنین باشد، تأمین 130 هزار میلیارد تومان از محل فروش اموال تملیکی دولت، محقق نمی شود.

امیرآبادی تصریح کرد: اینکه نمایندگان مجلس احساس تکلیف کردند که کمک کنند و یک دولت انقلابی روی کار بیاید و مجلس و دولت برای حل مشکلات هماهنگ شوند، خوب است؛ ولی اگر سبب شود بحث نظارتی نمایندگان زیر سوال برود خوب نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتظر ترمیم کابینه از سوی رییس جمهور هستیم

منتظر ترمیم کابینه از سوی رییس جمهور هستیم