مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 12:572022-05-29سياسي

آیت الله صدیقی: ویروس گناه مانند کرونا مسری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله کاظم صدیقی رییس ستاد امر به معروف ونهی از منکر کشور در اختتامیه سومین دوره جشنواره مفلحون استان خراسان رضوی که ظهر امروز در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد، اظهارکرد: امربه معروف و نهی ازمنکر از دیدگاه قرآن کریم تنها امتیاز امت اسلام نسبت به سایر امت ها است.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر هم جاذبه دارد و هم دافعه که نشانه حیات و زندگی انسان است، گفت: موجود زنده جاذبه دارد و آب و هوا را برای زندگی جذب می کند همانطور که دافعه دارد و از خطرات دوری می کند.

رییس ستاد امر به معروف ونهی از منکر کشور افزود: بدون قدرت نمی توان زنده بود و اگر دافعه نباشد در برابر آسیب ها و توطئه ها و در برابر خیانت ها از پای در می آییم.

آیت الله صدیقی ضمن اشاره به آیاتی از کلام الله مجید، عنوان کرد: خداوند خواسته است که ما نسبت به توحید، ولایت، ائمه معصومین و فضایل اخلاقی جاذبه داشته باشیم و نسب به بدی، کفر، گناه و .

دافعه داشته باشیم.

وی در ادامه ویروس گناه را همانند ویروس کرونا مسری خواند و اضافه کرد: مجموعه جامعه ما یک پیکر است که قدرت دفاعی آن در برابر ویروس های خطرناک، در مقابل الحاد و پلیدی و پلشتی، مساله امر به معروف و نهی از منکر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله صدیقی: ویروس گناه مانند کرونا مسری است

آیت الله صدیقی: ویروس گناه مانند کرونا مسری است